"Jävla skit"

Ja, jag håller med dig, Morten Madsen. Det är alltid tungt att förlora och särskilt en uddamålsförlust där tråkmålet kommer med bara två minuter kvar. Vem som gjorde målet? Anders Söderberg, så klart. Noll poäng i dag, jävla skit.

Men problemen slutar inte där. I morgon tänkte jag försöka orka med att klippa mig (om jag kan få en klipptid vill säga).

Och då kommer dilemmat: Klippa lugg - inte klippa lugg? Låta luggen växa ut och fortsätta köra mittbena? Köra snedlugg?

 
                                                            Ponnylugg?


Eller mittbena, som nu? Och ska jag kapa mer än tio centimeter?

                                

                                Så det blir något i max den här längden, kanske?

Svårt det här med hår. Faktiskt. Och som ni ser har jag rött hår på en del ställen också. Jippie...

---

Snabba på nu, USA! Jag behöver fjärde avsnittet av Grey´s Anatomy för att sänka febern. Ge mig! 

Kommentarer
Postat av: Emelia

Din lilla bloggoman!

(Ha, jag måste ha klickat hit mig precis när du publicerat! Great minds think alike eller? ;))

2011-10-06 @ 23:51:00
URL: http://itsonrandom.blogg.se/
Postat av: Morran

Din lilla råttsnok!

Kommentera mitt hårdilemma nu!!! Annars kommer jag in till dig i morgon och gastar och skriker om hur jag ska gööööraaaaa med mitt stackars hååååår!

2011-10-07 @ 00:23:25
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/
Postat av: Josefine L.

Blond och korthårig! :D Nej, men kör på mittbena! Dock är du ju ALLTID snyggast som blondin... Fast det var ju inte frågan nu, hmm. Be frisören gå lite wild and crazy ;)

2011-10-07 @ 19:18:49
URL: http://strindlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...