Planerna för morgondagen

Fredag i morgon. Jag har förstås ett späckat schema framför mig. Allt det här ska jag göra:

  • Vänta på posten och se om Fröken Bitter har skickat en krya på dig-present ännu
  • Se Astrid Lindgren-filmen på TV1000 Nordic klockan 15.00
  • Se senaste avsnittet av Grey´s Anatomy

Och just det. Jag ska ju se Idol också. Så nu vet ni. Bara för att jag är sjuk lider jag inte brist på stress-känslan, minsann.

Nu: Halsa whiskey som om jag vore Zeb Macahan själv. Vi är verkligen självsfränder han och jag. Gillar indianer, fuxar och familjen samt är lite bättre än alla andra. Och se bara hur väl jag klär i hatt:


                          Jag kallar märsterskapsbilden för "Morr i Nattugglans hatt".


Kommentarer
Postat av: Emelia

Jag kallar den nog för "SötMorr anknäbbar i sötSannas hatt".

2011-10-14 @ 20:00:51
URL: http://itsonrandom.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja hörni, det var två fina namn på detta mästerverk till bild. Jag tänker inte försöka hitta på en tredje titel. Hoppas du känner dig bättre snart Morran! Vore skoj om du hade vägarna förbi Solstaden någon gång efter att du blivit frisk så man kunde träffas lite.

2011-10-15 @ 11:37:59
URL: http://nattugglan87.wordpress.com/
Postat av: LiveResultat

Hej,



Då jag inte hittar någon mailadress att kontakta er på testar jag att kommentera här istället. Vi på LiveResultat.se letar länkutbyten och är intresserade i att prata om ett eventuellt sammarbete med er. Om detta är intressant kan ni kontakta oss på [email protected] för mer information.



Mvh

2011-10-16 @ 23:17:24
URL: http://www.liveresultat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...