Told you so

Det gick ju vägen! MODO gjorde sitt och jag gjorde mitt. Då kan inget hindra att det blir tre poäng.

Inget spel i powerplay (eller kanske just därför?), men ändå fem mål framåt. Härligt! Säsongens första länsderby blev en riktigt rolig match och känns som en väldigt viktig vinst.

MODO jobbade hårt, forecheckade bra och skapade massor medan Timrå däremot såg ut som yra höns stundtals. Jag tycker att det här var ett klart steg framåt och det känns skönt att det tycks börja lossna för en del spelare nu.

Den där sparken förresten. Den såg då inte jag till. Men det klart, jag har ju förstås bara ett öga.

---

Imponerande av HV71 att vänta underläge med 2-7 till seger med 8-7. Men än mer imponerande dåligt av AIK att tappa. Jag lider verkligen med AIK:s målvakt. Att gå in i stället för Viktor Fasth kan inte vara lätt och speciellt inte när ens andra elitseriematchen slutar på det här sättet. 

---

Nu tänker jag avrunda kvällen med Desperate Housewives. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Emelia

De va bara för att ja sa åt MODO att vinna! #whatdoyoumeandelusional

2011-10-04 @ 22:54:02
URL: http://itsonrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...