Lyckad shoppingdag

Efter cirka en heldag med shopping i Arvika och Challa kan jag konstatera att jag fortfarande står utan en ny skinnjacka, stövlar och en snygg kjol.
 
Men jag har däremot gjort flera andra fina fynd. Kabelstickad tröja (typ nummer 362 i ordningen i min garderob) i mintgrönt samt tre trosor från Cubus, skinny jeans från Lindex (som kanske med en stor dos tur kanske kan hålla sig just skinny och inte bli pösiga efter en halv dag), vit tröja med pärlor (sååå morrig!!!) som jag second hand-fyndade (eller loppis heter det väl utanför modevärlden), en trave pocketböcker (även det loppisfynd), en ännu större trave godis (Ö&B) samt en liten present till en liten fotbollskille och en "present" till en större hockeykille.
 
                                          Delar av dagens fångst av storfiskar´n
 
Jag måste ge tummen upp till allt folk som valde att stanna utanför köpcentrumet i dag i stället för att flockas fär just när jag var där. Sånt gör alltid mig glad. Stundtals var vi faktiskt mer eller mindre ensamma därinne.
 
Dagens mest förvånande var att jag kom ut TOMHÄNT från H&M. Kanske på grund av senaste veckans chock? 
Dagens minst förvånande var att vi fick vänta på maten i cirka en evighet inne på reestaurang gula måsen. Kan lova att de har Sveriges längsta väntetid.
 
Bästa fyndet? Denna:
 
 
För 10 kronor blev jag förvandlad till Catwoman på en sekund. Murke och Ems tyckte i alla fall att jag var bättre än Anne Hathaway i den rollen. Och mina vänner har ju faktiskt bra smak.
 
Nu: Sängen. I morgon blir det tillbaka till Karlstad och jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...