Jag punktar på...

  • 3-1 till MODO efter två perioder. Håll i detta nu!
  • Jag kan inte låta bli att tycka att det är helfel att Junior-VM går i Ryssland. Tycker att alla JVM ska spelas i Kanada. Eller möjligen Sverige.
  • Julen och mellandagarna har varit jättebra! Nu väntar Jojjon, jobb och sedan nyår. Därefter är det hundra procent uppladdning inför körkort som gäller.
  • Har sagt att jag inte är en sådan person som går upp i vikt vid jul. Men tydligen stämmer inte det längre. Har svullat oavbrutet sedan den 20 december, tror jag.
  • Trodde att eran var förbi, men nej. Arvika har återigen intagit utmärkelsen "Bästa pizzastad".
  • Har skaffat Netflix. Kändes väldigt förmånligt, men insåg snabbt att i princip allt jag ville se inte fanns. Kanske inte så förmånligt ändå?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...