Ny förlust mot vargarna

Gårdagens förlust är inte så mycket att grina över. Det var en sådan där typisk "Vi förlorade. Nya tag nästa gång"-match. Inte vare sig mer eller mindre.
 
Första perioden, och speciellt inledningen, kan vi förstås stryka ett svart tjockt streck över. Detsamma med vår ineffektivitet. Det kändes tyvärr inte alls särskilt farligt trots fem mot tre-spel och oförmågan att sätta puckarna i powerplay blir det som kostar oss matchen. Men i övrigt gjorde MODO ändå en fullt godkänd insats på bortais mot hårt motstånd.
 
Jag ska erkänna att jag var mer negativt inställd i går. Jag har en förmåga att sätta väl hårda krav på MODO... Men några timmar efter matchen i går kunde jag alltså konstatera att det inte var så illa. MODO spelade helt okej och spelade upp sig efter en dålig inledning. Och än en gång fick jag lugn och ro av Bernhard Starkbaum
 
Tidigt i går innan matchen drog i gång. Nyklippt och nyfärgad!
 
Morran hissar: Globen horse show. Så klart!
Morran dissar: Kylan. Spyr på detta jävla helvetet. Redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...