14 februari 2012 - ett år sedan den bästes farväl

Jag måste säga att det är lite svårt att ta in att det har gått ett år. 12 månader har det gått sedan Kung Forsberg tårögt meddelade att hockeykarriären är över.

Så här skrev jag då:



Kan ni tänka er? Det har alltså gått 365 dagar – som jag har överlevt i. Vem hade kunnat tro det för ett år sedan?*

---

Sedan kan jag tycka att Nicole måste vara världens lyckligaste människa. Nu var väl det vad jag kände redan innan jag läste det här citat, men ändå... 

"Eftersom hon inte är jätteintresserad av hockey så tänkte jag att det var bäst att jag lärde mig om ekonomi, så vi har något att prata om på kvällarna." – artikel i DN.se

---

MODO vann i förlängningen och tog femte derbysegern. Två mycket viktiga poäng. Phuuu...

---

*Och vem hade kunnat tro att jag skulle göra ett så vedervärdigt fult kollage? (Förutom den Blonda Häxan, förstås).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...