Livet på topp?

Jo, men tydligen. Först vann MODO den viktiga matchen i går, och sedan gick resultaten vår väg i dag. Har sällan känt så stark gemensam glädje med FBK-trollen som i dag när de såg till att hålla Växjö på behörigt avstånd från världens bästa lag.

Sedan tycker jag att det är helt underbart att underbara Samuel Påhlsson byter upp sig. Från botten till toppen – och framför allt: Samme med Sedinarna, mmmums!

---

Skåne kom i dag fram till att en stor fördel med vårt jobb är att man märker hur det hela tiden går framåt, att man närmar sig målet. "Det är inte alla jobb som är så. Men det är som med att diska, ju mer det minskar desto bättre är det."  

Vet dock inte hur många fler likheter det har med diskning. För det ska ju sägas att diskning är ungefär fem miljarder gånger tråkigare.

---

Nu ska jag läsa om Top Model-Victorias diagnos. Kunde inte göra det på jobbet för det passar inte riktigt min image... Men jag måste ju läsa på innan jag slår på TV3 Play och tittar på mitt nya favoritprogram. Adios! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...