Jag har blivit glassoman

Inne på Ica. En tisdag. Mycket folk och allmänt irriterande. Då bara smäller det till och guds gåva till Morran finns där: Carte d’Or Oreo. Alltså glass med oreo!!! Världens bästa uppfinning?!
 
Och så visar det sig att Ems redan hade smakat på detta underverk, och inte hade några 10 av 5 Morr att ge i betyg. Hahaha! Kan nu bara säga så här, när jag drygt en vecka efter den där dagen på Ica äntligen har fått smaka, att Ems smaklökar måste vara gravt skadade. För det här är kanske det godaste som landat i munnen på Morran? Ja, någonsin!
 
 
Jag är lite i extas. Jag tog nyss ett smakprov som jag toppade med lite hallon. Jag hade kunnat döda för den smaken. Men det behöver jag inte. Det räcker att jag tar fram burken igen. Jag borde sova, men jag vet redan att jag lär bli sittande här hela natten.
 
Vill redan nu förvarna om att jag inom en snar framtid kommer att väga 400 kilo och ha avsatt Kung Forsberg till förmån för det geni som kom på den här glassen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...