Välkommen till oss Kyle Cumiskey!

För mig betydde den här värvningen att jag ville knalla raka vägen in till chefen och se till att få ledigt i april för att fira SM-guld. Nu är det möjligt att jag är en aning för optimistisk (hehehe), men jag kan inte hjälpa det. Kyle Cumiskey är precis den typ av spelare jag hade velat få in i truppen: en snabb offensiv back som kan styra upp lite. Och nu får vi det.
 
Jag har egentligen inte sett alltför mycket av honom under hans tid i Colorado, men tillräckligt för att jag nu ska ha en känsla av att han kommer att vara rätt man på rätt plats. Ung och lovande och säkert med all vilja i världen till att göra en supersäsong för att återigen ta sig in i NHL. Så ja, det suger till i hockeytarmen.
 
Morran hissar: att jag jobbar kväll igen.
Morran dissar: Reinfeldts skilsmässa. Nääää! Här hoppades ju jag in i det sista att paret skulle hålla ihop. Men nej, nu är skilsmässoansökan inlämnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...