Överläggning med mig själv

Så vi åkte alltså ut. Och jag är därmed i behov av att trösta mig och unna mig något. Jag förtjänar något lite extra. Då har jag tre alternativ jag tänker mig:

1) Köpa häst och allt som behövs, cirkapris 80 000 kronor.
2) USA-resa, cirkapris 50 000 kronor.
3) Ray Bans solglasögon, cirkapris 1000 kronor.

Så när jag ställer upp det på det här sättet känns köp av solglasögon för tusen kronor som en ren barnlek. Helt okej. Kanske inte för min ekonomi, men det är ju trots allt det bästa alternativet.

Klick, klick, lagd i shoppingbagen!


                                                                                                   Bild: Sunglassesshop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...