Paraden för uddamålsförluster

Vi inledde alltså slutspelet med en uddamålsförlust. Varför är jag inte förvånad? Jag kan inte släppa att det verkar som att det vilar en förbannelse över MODO:s möten med Skellefteå. Alltid dessa uddamålsförluster.

Men hur som helst – nu är slutspelet igång! Riktig slutspelskänsla och grinigheten på isen var ytterligare ett bevis på det. Dick Axelsson var verkligen på hugget och jag hoppas att han fortsätter så, likaså Rob Schremp och Mattias Ritola. Viktigast nu är att förstakedjan kommer igång mer än i går. Ska vi kunna ta hem detta är det ett absolut måste.

Nu laddar vi för match nummer två som spelas i morgon! Dags att bryta förbannelsen då tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...