Är ju alltid bra att handla inför framtiden...

Hööks hade tre saker jag väldigt, väldigt gärna ville ha. Hööks ligger cirka 700 meter från mig. Och jag har ju, i sedvanlig ordning, varit väldigt duktig senaste tiden. Som pricken över i (ett tecken?!) var det dessutom 10 procent rabatt just nu. Så vad säger ni? Visst var väl det här värt att köpa?



                                                                 139 kronor

Pannband som är som gjorda för en framtida Morr-häst! Okej, de är inte svängda och de är aningen tunna. Men det kan jag leva med.


                                                       Från 299 kronor

Den här är ju fraktiskt brukbar även utan häst. Därmed bra köp, tänker jag.

---

Firade valborg på sjukhuset i går. Det finns en avdelning som heter Lekterapi och som egentligen är tänkt för barn. Men även vuxna har stor glädje i att spela pingis, fotboll, bordshockey, dart, leka med riddare, leka doktor och så vidare. Vi hade väldigt roligt, även om Majk genom fusk vann samtliga pingismatcher.

---

Nä, nu kanske jag skulle få i mig lite mat innan det är dags för jobb. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...