Betyg på veckan som "invalid"

Smärtan när jag satt/låg: 2 av 5 Morr
Smärtan när jag gick/böjde mig: 5 av 5 Morr
Smärtan när jag hostade/skrattade: 10 av 5 Morr
Alla cookies som jag tröstätit: 5 av 5 Morr
Bankomatens daltande med mig: 5 av 5 Morr
Mästers daltande med mig: 0 av 5 Morr
Majks daltande med mig: 3 av 5 Morr
Veckans avsnitt av Grey´s Anatomy: 4 av 5 Morr
Att ha en bra anledning till att inte behöva doppa sig i svinkalla sjön trots att alla påstår att det är såååå varmt: 5 av 5 Morr
Besvikelsen över att Murke inte bjöd på tårta: 5 av 5 Morr
Nöjdheten när Murke, Ems och Nattugglan ojade sig över mina ärr: 7 av 5 Morr
Murkes smoothie: 5 av 5 Morr
Glassarna: 3 av 5 Morr
Tröttheten: 4 av 5 Morr
Rastlösheten: 5 av 5 Morr

Men nu har det gått sex dagar och jag mår betydligt bättre! Tur det, så att jag orkar fylla på Pepsi själv. Tror alla tröttnat på att vara min betjänt?

Kommentarer
Postat av: Em

Ja nu får du sluta vara sjuk! Saknar min slagpåse! <3

2012-05-29 @ 00:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...