Gulligulligull till Morrmorrmorr!

Jag har och kommer att fortsätta med en rejäl utrensning av kläder. Därför (?) tyckte jag att det var lika bra att fylla garderoben med lite nytt:




Allt i På-gränsen-till-för-gulligt-men-precis-i-Morrans-smak! Eller har det passerat gränsen? Förhoppningsvis inte, då jag ju matchar detta ihop med mitt alltid lika ogulliga humör.

---

Morran hissar: Sjukhusets amerikanska våffla. Med massor av grädde och sylt. Muuuums!
Morran dissar: Betala räkningar. Suck och stön, finns det något tråkigare? Toppar listan tillsammans med att diska och tvätta.

Nu ska jag äta och sedan se näst sista avsnittet av Desperate Housewives. Ja, jag har redan sett det (efter mycket om och men gick det bra), men det känns faktiskt viktigt att se det igen. Speciellt eftersom det är ett så bra tillfälle att smocka i sig chokladmuffins till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...