Mina nya älsklingar är här!

De stora (exempelvis Roy Orbison, Bob Dylan, James Dean och Debbie Harry) har rännt omkring i Ray-Ban Wayfarer solglasögon sedan 50-talet. Så det är alltså ingen överraskning att jag hakar på tåget.

Tyvärr är originalet Wayfarer för stora för mig oavsett storlek, så jag tog New Wayfarer i stället. Om jag blev nöjd? OM jag blev! 

 
                                                                     
---

Övriga funderingar är om jag ska tona håret nu (hej då utväxt, men framför allt de dassiga längderna) eller om jag ska avvakta med det till solen har gjort sitt i sommar?

Den typen av tankar får extra svängrum nu när jag är operationssjukling. Jo, faktiskt är jag ju fortfarande det. Lite grann åtminstone. Avdelning: att suga på karamellen tills den är upplöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...