Håll er undan!

Snart är Morran ute på vägarna – utan skyddslina i form av körskolelärare!
 
Men ni kan pusta ut. I alla fall ett tag till. Körkortet är på inget vis i hamn ännu, jag har ju inte ens gjort halkbanan, men nu är tider för teoriprov och körprov bokade och förhoppningsvis ska det inte dröja år och dar tills jag kan bocka av det här lilla projektet.
 
Riskettan är gjord, nu väntar fortsatta körlektioner och jag ska börja läsa teori lite mer nu. Jag har mest koncentrerar mig på de praktiska bitarna hittills, men känner ändå att jag har en okej koll på det teoretiska sett till hur lite jag faktiskt har läst på.
 
Gjorde ett litet test nu för att se hur jag ligger till, och jo då. Det duger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...