Zlog över till Kanal 5 i stället för att se magin på FriendZ arena

Hade en mysig kväll. Först pluggade jag körkortsteori, sedan såg jag på ett avsnitt av Grey´s Anatomy som jag redan har sett och sedan fortsatte jag med pluggandet. Allt under tiden som jag höll ett vaksamt öga på matchen med extrem noggrannhet på minuterna mellan varje ögonkast.
 
Och sedan kollade jag på Zlatans magi i efterhand i stället. Hans tacktal för Guldbollen som han sparat till i dag och nu levererade i deluxe-form.
 
Inget live-tittande för mig alltså. Jag kan hålla med om att detta kan låta som samma typ av tabbe som när jag sist valde bort andra halvlek. Men jag är inte dum. Jag har faktiskt räknat ut det.
 
Zlatan och Zverige levererar när jag och Narren inte tittar. Då är valet enkelt. Låta bli att titta, använda turtrosor som borde ha slängts för i alla fall sju år sedan, bygga sugrörsmonument, medvetet bränna mig på stekpannan och så vidare. Inga problem! Den typen av uppoffringar gör jag så gärna för att få sådan här utdelning.
 
Ännu en uppoffring jag tänkte prova mig på nu är att gå och lägga mig. Det är ju en dag i morgon också. Så: gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...