En underbar födelsedag

Så! Då har jag varit hejdundrande gammal i en dag. Det känns bra, hittills. Min födelsedag var jättebra på alla sätt och vis och jag är väldigt tacksam.
 
Eftersom att jag just nu sitter och funderar över hur jag a) ska kunna laga rullgardinen som jag förstört och b) om jag ska äta tårta till frukost eller hoppa in i duschen, så tänkte jag att jag kör en sammanfattning i punktform om hur dagen såg ut:
  • Började dagen med att se nya säsongens första avsnitt av Grey´s Anatomy.
    Ä N T L I G E N!
  • Fick världens bästa tavla av Narren! En gammal filmposter för The Pony Soldier – min älskade favoritfilm alla kategorier. Efter att ha tiggt till mig cirka 3756 ledtrådar och för varje gång bara blivit än mer förvirrad över vad presenten skulle kunna tänkas vara föll det på plats när jag väl slitit upp paketet.
  • Okej. Nu kan presenten, som sig bör, ha utdelats redan på lördagen efter hot från en ej tillräckligt tålmodig Morran i upplösningstillstånd. Vuxenlivet börjar väl tidigast när man fyller 30?
  • Promenad i fint väder värdigt en stor dag som denna. Hösten när den är som bäst.
  • ... Och glass som fick avsluta spatserandet. En förrätt till tårtan, helt enkelt.
  • God mat!!! Muuums!
  • Snälla grattis-hälsningar! TACK!
  • Kung Forsberg med på ett hörn, så klart. Lite hyllningsvideor på youtube för att få den viktiga dosen av The God Himself.
  • ... Och lite westernfilm (alltid rätt!)
  • ... Och lite Sex and the city
  • Tårta förstås!!! Hade grundat med mat och glass. Tårtan var en maffig chockladtårta som jag toppade med hallon och mängder av smarties. 25-årskalas? Eller var det femårskalas?
  • Dr Strangelove fick avsluta dagen. 
Ett litet Instagram-kollage från dagen...

Kommentarer
Postat av: Häx

Men hur söt är du inte när du äter glass?! <3

Svar: Orimligt söt!!! Saknar dig Häx! <3
Morran

2012-10-02 @ 13:02:11
Postat av: Anonym

Tur att du kommer hit snart då!

Svar: Ja och att du och Fjoll ska vara snälla mot mig så jag inte ångrar att jag saknade er. ;)
Morran

2012-10-05 @ 13:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...