Årets magplask

Jag avlider. Jag försmäktar. Jag kreverar. Jag stupar. Jag dör.

Årets magplask är här, och det enda positiva är att jag inte bor i Linköping, eller att jag är Emma i det här läget. Jag lider med henne helt ofantligt mycket. Att ha ett MODO-hjärta och vara i Cloetta Center idag... Nej, usch...

Hemskt, hemskt, hemskt. Och Skröders tackling... Nej, så farlig var den inte.

---

Som om det inte var nog med förra helgens bravader, liksom. Eller det faktum att jag är sjuk och så orkeslös att jag inte orkar göra någonting alls (nya taktiken: att gnälla kanske hjälper*). Men imorgon, då ska jag vara aktiv och pigg oavsett om jag är det eller inte. Det är det bästa sättet att hantera en förlust.

Over and out.

*Nä, det gjorde det inte. Det borde jag dessutom ha vetat.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kvällens match avgörs på ett misstag och det misstaget står domaren för! Surt och bittert!

2007-10-06 @ 21:23:20
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...