Det bästa jag vet

Den här gången ska det inte handla om vare sig hockey, Kung Forsberg eller mig själv.

Det ska handla om något annat som toppar listan över det bästa jag vet. Bland det absolut vackraste jag vet (i stark konkurrens med Peter Forsberg på en is) och det vackraste ljud jag vet:


How The West Was Won - Familjen Macahan


 






Låt hallåan gå igenom sitt så kommer mästerverket så småningom

Familjen Machan är helt oslagbart. Jag kan varje avsnitt utantill men vill ändå se minst ett avsnitt per dag. Det här är den bästa TV-serie som någonsin skapats, och jag är helt säker på att all världens problem skulle lösas om man visade mer Macahan. Zeb Macahan är min Gud (ja tillsammans med Kung Forsberg) och den här TV-serien är nog en av de saker som påverkat mig allra mest.

Vi avslutar med:
Never quit, never lie, never apologize


Kommentarer
Postat av: nika

Jag håller med dig det var en mycket bra serie...hm...nu blev jag ju sugen på att se den igen...
ha en bra helg

2007-10-19 @ 15:02:08
URL: http://simonslane.blogspot.com/
Postat av: sassa

men åh sååå bra va inte den seien maroe. dhw e bättre;) men luke e snygg!!

2007-10-19 @ 18:09:22
Postat av: Morran

Sassa: Jo, det är den bästa någonsin. DHW är såklart bland det bästa det också, men det slår aldrig Macahan! Japp, Luke är riktigt het! :)

2007-10-21 @ 03:18:59
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...