Orättvisa värld

Alternativt: Jag vill bara ha, och ha, och ha...

Som vanligt finns det inga pengar kvar, trots att det bara är mitten av månaden. Som vanligt när jag inte har några pengar kvar finns följande underbara saker att fynda:


              

                       


Familjen Macahan poster
Zeb Machan poster
John Wayne/The Searchers filmaffisch
John Wayne och häst poster

John Wayne, Andy Warhol-tryck


Hade det varit någon typ av rättvisa här i världen, så skulle jag ha haft pengar nu. Men nu har jag ju inte det, och det är därmed hög bitter-varning idag. Det kan också ha något med de noll poängen det blev för MODO igår, trots en bra match. Nåja, mer om det sedan.

Nu är det dags för stallet och sedan blir det att ta itu med det jag köpte på Ikea förra förra måndagen...

Kommentarer
Postat av: sassa

550 för en affisch?!

2007-10-17 @ 18:45:10
Postat av: Morran

Ja, för den affischen är det värt det! :D

2007-10-21 @ 03:22:42
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...