Vilken fönlotion? Hjälp med tips, tack!

Tidningen SOLO hade i senaste numret ett stort test av fönlotions. Jag vill ha en volym- och glansgivande fönlotion som inte ger stadga utan mer silkigt hår. I SOLO:s test ingick totalt nio stycken och jag är mest intresserad av de från Kérastase, Tigi och Redken.

Vilken skulle du valt? Har du någon av dessa?

image118

SOLO:s kommentar och betyg: En dryg produkt som luktar väldigt gott - friskt som melon. Håret blir verkligen lent och lättkammat, utan kladd. Funkar jättebra om du vill få silkigt och en aning tjockare hår. Om du vill ha mer stadga får du söka dig någon annanstans. SSS




image119

SOLO:s kommentar och betyg:  En drömprodukt som tillför glans, silkeskänsla och en perfekt känsla av kraftigare textur. Finns ingenting att klaga på, den väldoftande cremen är till och med dryg och räcker länge. En flickas bästa vän.  SSSSS




image120

SOLO:s kommentar och betyg:
  Produkten doftar apelsinfräscht och är lätt att jobba in i håret utan kladd. Den ger mycket volym och gör håret lättkammat efteråt. Om du har lockigt hår i vanliga fall hjälper den inte mot akut frissighet. Korken kladdar ihop efter ett tag.  SSS


Dessa tre verkar alla väldigt bra och passande till mig. Men vem ska jag välja? Redken fick bäst betyg och verkar hur bra som helst, men å andra sidan har jag Tigi och Kerastase sen tidigare och vet att jag gillar dessa. Dessutom kanske det är en bra idé att använda sig så gott det går av samma serie i håret?

Kom med era tips nu!

Produktbilder och text från Bellbox.


image1


Kommentarer
Postat av: Therese

Ingen av oss fick rätt på tipset i kväll, men en bra match fick vi ju se. Eller jag såg den i alla fall, gjorde du?

Som jag säkert sagt innan så är Oscar Steen en av mina absoluta favoriter i hela Elitserien. Men jag får nästan ta tillbaka det, han gör ju alltid kanonmatcher mot HV!

2007-10-16 @ 22:08:39
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5326
Postat av: Sara

ne du de där är inte min grej;)

2007-10-17 @ 16:54:03
URL: http://slope.blogg.se
Postat av: sassa

alla verkar ju bra. fråga frisören vem som hon lr han tror passar ditt hår bäst=)

2007-10-17 @ 18:44:23
Postat av: Morran

Sassa: ja, fast problemet är att då blir det nog ett märke som hon har... Inte nödvändigtvis det som lämpas sig bäst. :S

2007-10-21 @ 03:23:42
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...