Dags för inköp av ny hårinpackning

Jag vill ha en riktigt bra hårinpackning, men vet inte riktigt vilken jag ska välja. Jag funderar lite på Kérastase eller Redken, men velighet är mitt mellannamn och alla verkar ju så himla bra att det är svårt att kunna bestämma sig.
 
Jag tänkte gå in på Min och Min, eller vad affären nu heter, imorgon och kika lite samt höra mig för vad de tycker kan passa mitt hår. Jag vill ha någon som är bra till trist och livlöst hår (utan att tynga ner), är återuppbyggande samt passar färgat hår och ger mycket glans till tunt (fint) hår.

Dessa har jag funderat lite extra på:

Kerastase Reflection Chroma Reflect Masque
-Intensifierande, glansreflekterande inpackning för färgat, mycket försvagat hår. Gör håret silkesmjukt med en fantastisk glans och lyster. 
Pris: 309 kronor

                                                                            .
                                                                                                        
image74    
                                              

                    
kérastase Apres Soleil Masque UV Defense Active
Inpackning som återuppbygger och återfuktar hår som utsatts för sol, klor- och saltvatten. Håret blir mjukt och glansigt. Passar utmärkt till färgade hår. Efterlämnar ett lätt UV- skydd.
Pris: 329 kronor.


image75  


Sedan måste jag inhandla nytt schampo också. Antagligen blir det ett KMS som vanligt.



Vad använder du för inpackning?



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, icke sa nicke! Här ska det inte bytas lag:P
Kerastase is the shit när det kommer till hårprodukter! Min inpackning är dock slut nu, så det blir att införskaffa en ny. Den här gången ska jag köpa den gröna serien.

2007-09-25 @ 13:37:49
URL: http://annalindback.blogg.se
Postat av: Sandra

Berätta gärna vilken du köpte, behöver också en bra inpackning :)

2007-09-25 @ 19:33:23
URL: http://sandralundin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...