Uppdaterad födelsedagslista

Eftersom jag kommit på fler saker jag önskar mig, samt upptäckt lite tragiska saker såsom att mitt smyckesträd tycks vara slut på Åhléns kommer här en uppdaterad födelsedagslista:

Här är den, födelsedagslistan!

Ingen specifik rangordning på något vis. 

- Armband från KyssJohanna, 245 kronor styck. Jag älskar alla fyra, och skulle bli lika glad för vilket som av dem.


image26 image27 image28 image29

- Pengar. Jag är ju trots allt dyr i drift jag.

- Expedit bokhylla från IKEA, 1395 kronor. Svartbrun. Se bild.

- Förvaringslådor från IKEA, 19 kronor respektive 29 kronor styck. Se bild.

- Speglar från IKEA, 99 kronor styck. Se bild.

- Smyckesträd från Åhléns, 125 kronor. Helst svart, gärna både svart och vitt. Se bild. Andra typer av smyckesträd/smyckeshänder är också önskvärt. Verkar tyvärr inte finnas länge! I alla fall inte i Karlstad. Någon vänlig själ som kan studsa in på Åhléns i annan stad och leta? Nu finns istället en smyckeshand för 169 kronor, och den kan vara ett alternativ.

                                 


- Prenumeration på SOLO 229 kronor för 6 nummer. Se bild.

- Top från Gina Tricot, 199 kr. Se bild.

- Tröja från Gina Tricot, 299 kr. Se bild.

- Träningskalender från ICA, 99 kronor.  Jag vill istället ha en personlig almanacka från den här sidan. 275 kronor inklusve allt. Eftersom man gör den personlig skulle ett presentkort passa bäst.

- Reflexridtäcke/ländtäcke

- Martingal
Svart

- Träns med pullarnosgrimma svart

- Biljetter till Springsteen (om någon skulle ha turen att råka snubbla över några... Så är det bra att ni vet att jag skulle vilja ha dem).

- Resväska vad de nu kallas. De med hjul och handtag så man kan dra dem istället för bära. Jag vill ha en större än den grå jag har just nu. I övrigt har det ingen större betydelse hur den ser ut eller vart den kommer från. Konkretare än resväska med hjul och handtag blir jag alltså inte.

- Spelet Orangino eller liknande. En orange liten spelkartong med en massa spelkort med frågor om en själv och andra.

- Hockeybiljetter Färjestad - MODO 13 oktober ståplats, 100 kronor.

- Lack TV-bänk från IKEA, 499 kronor. Svartbrun. Se bild.

- TIGI Bed Head Superstar från exempelvis Bellbox, cirka 189 kronor. Se bild.

- TIGI Bed Head Girl Toys från exempelvis Bellbox, cirka 179 kronor. Se bild.

- Hanky Panky Low Rise Thong från exempelvis Blush, cirka 199 kronor. Se bild och färg. 

- CLEAN Hairfragrance Scahmpoo från exempelvis Eleven, cirka 398 kronor. Se bild.

- Ole Henriksen Invigorating Night Gel från exempelvis Eleven, cirka 725 kronor. Se bild.

            


- Böcker, böcker, böcker speciellt chicklitt (tänk Denise Rudberg, Emma Hamberg, Marian Keys) och annan humoristisk lektyr.

- Souvenirer MODO Hockey (det vill säga; pengar till det)

- Småsaker från Lagerhaus. Se bild.

- Pjätteryd tavla från IKEA, 699 kronor. Se bild.

- Marilyn Monroe tavla från Gallerix, 399 kronor. Se bild.

- Vargen poster från Gallerix, 39 kronor. Se bild.

            


---

Ja, jag erkänner att jag främst uppdaterar den för att ingen ska råka missa den och därmed missa det faktum att jag fyller år.

Ytterligare tillägg: Fantasifulla personer kan hitta på egen present. Blinkande partyljus som bara funkar fem minuter känns dock inte som önskvärt. Bara så ni vet.

Ursprungliga inlägget hittas här!

image1


Kommentarer
Postat av: sassa

pullanosgrimma?? haha almenackan verkar jätte rolig. man kan ju göra den hur man vill men fan va dyrt:S

2007-09-04 @ 14:31:28
Postat av: Sandra

Jag fick hem det senaste numret av VR idag ;) Såg att det fanns en sån kupong, ska genast leta upp den ;) Vad gullig du är som försöker hjälpa mig :) Jag måste säga att sen jag började använda Vichys ansiktsprodukter så ser ja inte lika blank ut i ansiktet längre :) Det känns underbart, men det är kanske värt att testa en foundation från Vichy också,som grädde på moset ;) Haha :) När fyller du år förresten? :P

2007-09-04 @ 15:18:32
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: Anonym

Det är alltid kul att skriva långa önskelistor :) Jag längtar till julen så man får skriva en :D
Vad glad jag blir av att höra att du gillar att läsa om vad jag har haft för mig på dagen.
Jag tror du kommer bli liken galen i BH 90210 som en annan ;)
Om en vecka smäller det, då är DH tillbaka och om tre veckor smäller det ännu högre: MODO-DIF! Weeeiii :D

2007-09-04 @ 15:23:38
Postat av: Linda

Ja, det var ju jag som skrev den förra kommentaren :)

2007-09-04 @ 15:24:07
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Emma

Nej vad tråkigt! Det var riktigt kul! =)

2007-09-04 @ 15:50:47
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: blondinen

HAHAHA, nu förstår jag inte alls vad hon pratar om! jag hade inte glömt honom ;) vilket snack, hahaha! ;p men jo, mittfältare va han iafl! ;D haha jaa, kan styla om er båda två, de e ja redan grym på iofs, utan utbildning.. hihi ;) klart, kommer så fort jag kan! 28 sept e de ju takida på nöjes, men då kanske inte lina är hemma, buuhu! :(

2007-09-04 @ 17:31:46
URL: http://deluxee.blogg.se
Postat av: Anna

Jag förstår att du gärna vill ha ett säsongskort där. Men det är väl lite svårt för tillfället, med tanke på avståndet:) Ja, klart FBK var en av anledningarna till att jag valde Karlstad. Absolut:)

2007-09-04 @ 17:37:01
URL: http://annalindback.blogg.se
Postat av: Häx

Du milde...jaja, det lär väl inte finnas nån risk att folk glömmer din födelsedag iaf :P Du stod för dagens stora chock igår förresten, ett sms från morr HALV TIO PÅ MORGONEN!? Jag kan knappt tro det :D Puss!

2007-09-04 @ 22:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...