Min nya lek

Utan att direk ha tagit ett beslut om det hela eller ens funderat på det så har det nu kommit sig att jag återigen gör någon typ av ingen sömn-experiment. Nu toppar jag det med ingen mat-experiment också. Hur länge kan man vara vaken utan att sova, hur länge kan man vara utan mat?

Att vara vaken har jag testat flera gånger tidigare, både frivilligt och ofrivilligt. Den här gången är det ofrivilligt. Likaså maten. Det är definitivt inte min grej om man säger så.

Men det flyter på. Hungrig är jag, men inte värre än att den känslan är behagligare än att behöva göra maten..

Ja, jag svamlar. Men så är det. Jag mår inte bra och kommer inte göra det förrän Colorado har vänt detta. Så nu vet ni.

På torsdag är det hjärtkramp de luxe. Ödesmatch de luxe. Men, för första gången sedan Sundsvallsflytten så ska jag sitta bänkad framför TV-soffan hemma i Arvika och då är det väl fan om inte Avs ska kunna slå hål på Franzén och hela Detroits lyckobubbla. Jag för väl tur med mig? Det måste vara jag som saknats de tre första matcherna. Men med The God Himself och jag på sidan där så blir detta bra.

Nu ska jag packa! 18.11 går tåget hem till Värmland. 02.39 är jag framme i Karlstad. Fin Valborg det!

image341

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...