God jul

God jul på er alla! (I efterskott)

Jag bytte ett snötäckt Sundsvall mot ett snötorrt Arvika och lugn och ro mot väsen. Gött! Julafton var jättebra och hittills har allt varit tiptop med att vara tillbaka i mitt Land.

---

Rangers-Washington igår. Vilken bra och rolig match! Det var länge sedan jag såg Capitals men jag blev väldigt imponerad. Vilken spelglädje de uppvisar och vilken fröjd att se deras segerfirande efteråt. Jag rös. Mer sånt vill man se! Gärna i MODO, resten av säsongen.

---

Nu blir det mer film. Nyss avverkat Hundtricket med Mäster, Majk och Rövardotter. I förrgår var det Sunes sommar, en av de bästa filmerna som någonsin gjorts och igår skrattade vi oss harmynta åt Jalla, Jalla. Nu ska jag fortsätta på de bra filmernas spår. Macahan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...