Kérastase Noctogenist Voile Nuit Spray

Kérastase Noctogenist Voile Nuit
Natten, skönhetens källa... 8 timmar av intensiv vård som framhäver hårets skönhet. Kérastase har utvecklat Noctogenist, den första skräddarsydda vårdande nattbehandlingen från Recherche Avancée L´oréal. Denna vårdande nattbehandling återupplivar torrt, trött och fintrådigt hår. Appliceras på kvällen och sovs med. 

Bild och text: Bellbox

Vilken tur att köpstoppet inte gäller förrän på onsdag. Jag beställde just denna från Baresso och jag hoppas den hinner komma innan jag sticker till Arvika. Baresso brukar vara snabba så det ska förhoppningsvis inte vara någon fara. Jag har velat testa denna länge nu och med tanke på att priset (199 kronor) är mer än hundra gånger billigare än ute i butikerna samt att frakten alltid är gratis så tänkte jag att den kunde få komma hem till mig.


Jag vill också ha detta schampo, balsam och leave-in-balsam som ska vara för slingat hår. Men det får nog vänta ett bra tag. Som sagt, köpstopp bör införas.


                               



Kérastase Chroma Riche Bain  *  Kerastase Chroma Reflect Milk  *  Kérastase Chroma Riche Essence

---

Det börjar bli allt färre timmar kvar till natten (dagens konstaterande?). Matchen alltså. Tänk om det var Colorado eller Philadelphia som var i Red Wings sits nu. Då hade jag inte suttit här och surat över att mixern gick i sönder så det inte blev någon milkshake. Då hade jag hoppat på ett ben av glädje och längtan istället för paniskt panikhoppande. Livet hade rätt och slätt varit så mycket enklare.

Men, nu är det ju som det är. Och jag kan bara hålla alla jävla tummar som går för att Detroit går miste om att vinna sin tredje SC-titel inom en tioårsperiod...

Vi kör lite mer hockey sen... När det närmat sig. Jag ska göra ett nytt försök med min milkshake.





Kommentarer
Postat av: Foppalina

Lova att berätta om det funkar. Jag letar med ljus och lykta efter något som skulle kunna liva upp mitt trötta hår.

2008-06-02 @ 20:56:15
URL: http://metrobloggen.se/foppalina
Postat av: Morran

Japp, givetvis! :) Förhoppningsvis får jag hem den idag eller imorgon så jag kan börja testa den. Hoppas det står något på bara, hur ofta man ska ha den. Om det är bra att ha den VARJE natt eller typ någon/några dagar i veckan...

2008-06-04 @ 12:18:25
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...