Lyckat värre

Ja... Man kan ju fråga sig om det var min vanliga otur, eller min ovanliga otur, som gjorde att jag missade monstermatchen inatt.

Där satt jag, laddad till tänderna och matchen ska strax börja. Vad händer? Jo, Internet dör. Sidan segar, jag provar en ny, segt, segt, segt. Det går inte att öppna något. Inget fungerar.

Smart som jag är så stänger jag av datorn, trixar lite med nätverkskabeln och trycker sedan på knappen för att starta om. Behöver jag ens berätta att datorn inte ens startar då?

Nej.

Så det blev ingen match för mig. Jag fick ligga i sängen, läsa gamla Cosmo och försöka överföra lite telepatisk mental styrka till pingvinerna istället. Inte på hela natten fick jag igång datorn. Sådant kan ju verkligen göra att man vill lämna det här livet.

Men. Nu var det ju tur att jag höll mig vid liv, eftersom den här drabbningen går vidare. Hoho! Men nu är bara frågan om jag ska våga ha datorn på nästa match? Eller om det för tur med sig att inte se? Ja... Jag vet inte hur jag ska göra. Tur jag har lite tid att fundera åtminstone.

Nu är det uppladdning inför Desperate Housewives.



Kommentarer
Postat av: Emma

Det var en rysare utöver det vanliga. Satt här från 2 till 7 imorse och kollade. Lätt seg idag alltså. Bloggade som en tok i min ensamhet också, haha! Värsta livesnacket från matchen. XD Så vill du återuppleva spänningen är det bara att kika in i bloggen min. Haha :D



Nu sätter dåliga-humorn-tröttheten in. Bäst jag slutar. ;D

2008-06-03 @ 20:34:19
URL: http://courageo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...