Inga slag på fingrarna

Mina fingrar kunde inte hålla sig. Trots seriösa försök att hålla dem i styr fingrade de hem följande från Ellos och Kyss Johanna.

                    


                                      


Men som sagt, något slag på fingrarna blir det inte. Ballerinor får man aldrig för många av och jag är dessutom i behov av dem. Pumpsen var jättesnygga och lagom höga och toppen så billig att det inte var värt att låta bli. Armbanden är en historia i sig i och med att jag suktat efter dem i cirka tio månader nu. Så det var ett måste, faktiskt.

Nu väntar jag på att Philadelphia-Pittsburgh ska dra igång. Inget om om Malkin, men det skulle vara trevligt värre om han inte spelade bra idag. En lagom usel genomklappning av samtliga pingviner skulle sitta kalasfint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...