Min dömman slog ner lagom till finanskrisen

Ingen vinst för Flyers inatt heller... Men nu var det inte det som jag skulle raljera över, utan en annan typ av kärlek.

För nu får nog Kung Forsberg stå tillbaka lite. Det här är ju mannen som är som gjord för mig. Visst, musiker är väl inte vad jag brukar falla för, men det här citatet är ju klockrent.




Han är ju den manliga versionen av mig personifierad, men lite roligare och antagligen med lite bättre tonkänsla än jag. Enda nackdelen är ju att han kommer få svårt att uppfylla ett av de mest grundläggande kraven för att vara en drömman, nämligen det där om att kunna betala allt jag vill ha. Men nåja. Vi vet ju sedan tidigare att det bara är kung Forsberg som är perfekt.

Ja, den har gått varv efter varv runt om i bloggvärlden vid det här laget. Men om någon missat så är det på tiden att ni får se. Makalöst roligt! Jag vet inte om jag har bra humor eller bara är allmänt lättroad, men Mårtens sköna uttalande är något jag kan leva på hela dagen, trots att jag fick kliva upp tidigt.

---

Bättre dag idag, tack och lov! Nu ska jag tillbaka till universitetet och plugga lite till och därefter blir det nog stan. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...