Myspysläsning och myspysunderkläder

Nelly har ju fri frakt denna veckan och jag skulle gärna ha de här sötisarna:

     


Men, shoppingberoendet kräver total avhållsamhet nu och därför har jag köpstopp. Det enda som ska inhandlas innan månaden är slut är ett gymkort.

Nu har jag pluggat klart för kvällen och eftersom jag hade trippeltur med posten igår så blir det läsning och sedan gonatt. Föreläsning klockan åtta imorgon och därefter grupparbete hela dagen. Jäkligt illa att skolan tar tid från mina hockeynätter, men ändå positivt och ambitiöst av mig att låta det ske.

Vuxet. Och tråkigt.



Favoritläsning



Kommentarer
Postat av: Fjoll

Men , har du redan fått Solo? Fusk!

2008-10-15 @ 12:05:30
URL: http://amorous.webblogg.se/
Postat av: Morran

Fjoll: Joru, i storstaden dimer tidningarna ner tidigt! ;)

2008-10-22 @ 01:27:33
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...