NHL-matchen i Globen

Jag behöver nog inte gå närmare in på att det hela var alldeles magnifikt, utan jag nöjer mig med att säga att alla som påstår att Ovechkin är bättre än Crosby ska tänka om och att alla som tror att jag kommer bli bitter och jävlig när Kung Forsberg gifter sig med sin Michelle får också tänka om. Jag ska gifta mig med Sid The Kid istället.

Ett längre och vettigare inlägg kommer imorgon, tills vidare får ni hålla till godo med bilderna här nedan.




Malkin var svår att få på bild, men jag passade på när han var lite mer stillsam.

     

      

     

   



Synd att man ska vara en katastrof till fotograf, ha en katastrofkamera och dessutom vara katastrofalt darrhänt, men det blev ju några bilder som i alla fall visar att Pittsburgh Penguins mötte Ottawa Senators i Globen.


Kommentarer
Postat av: Micke

Öh förstår inte hur du kan påstå att Crosby är bättre än Ovie efter att ha sett den här matchen, Crosby vart man ju besviken på. Men det märktes att han är en bra ledare och gjorde mycket i det tysta som man inte ser på samma sätt när man ser på tv. Men väntar med ett utlåtande om vem som är bäst..

2008-10-07 @ 20:06:19
Postat av: Morran

Micke: Så här är det, Crosby ÄR bättre. Det vet du också. Jag menar inte specifikt efter den här matchen, utan detta var bara pricken över i.



"Men det märktes att han är en bra ledare och gjorde mycket i det tysta som man inte ser på samma sätt när man ser på tv" - Precis. Man fick se ytterligare en del av hans storhet som gjorde att han i mina ögon blev ännu större än Ove.



Lägg ner ditt Ovie-dregglande och håll med nu istället.

2008-10-07 @ 20:42:26
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...