Walk a day in my shoes

Fint väder! Och det firas med att sitta i soffan och glo på HV-FBK. Jag har inte riktigt lyckats förmå mig att bestämma vilket lag jag helst ser lyfta Le Mat och ärligt talat är det inte alls särskilt lugnt och skönt med en så avslappnad attityd till det hela. Jag känner mig mest tom.

Mitt shoppingberoende försvann hastigt och lustigt (så allvarligt var det...) men nu dök det upp igen. Jag har letat länge efter ett par svarta stövlar som inte har en massa trams och flams utan som är helt rena och inte kostar skjortan. Nu hittade jag ett par på Halens och då blev det ett givet köp.



Dessutom köpte jag de här jättesöta pumpsen. Väl värt det eftersom det var hundra kronor rabatt. Skor är alltid ett gissel att köpa utan att prova, men man får ju ta lite risker här i livet. Det behöver jag, och skohandling är en bra början antar jag. Och kom nu inte och säg att det var det minsta steg ni någonsin hört talas om. Ni får komma ihåg att det som är ett ytterst minimalt  steg för mänskligheten är ett rejält sjumilakliv för mig. Dessutom, tio centimeters klackar betyder faktiskt lite problem och då är det än mer acceptabelt med försiktiga steg till en början.

Ni som uppnått kunskaperna i lågstadiematten, och kunskaperna i Morran-kunskap på absolut lägsta nivå, kan ju räkna ut att jag kommer bli hela 168-172 långa centimeter med dessa stövlar. Jag hoppas att jag inte blir höjdrädd.

Nu ska jag bara fundera ut en genial lösning på hur jag ska kunna inhandla lite mer  för att fylla tomrummet efter MODOs uteblivna slutspel. Med en sådan djupt morbid och anskrämligt stinkande känsla kvar i blodomloppet fortfarande så är det helt okej att köpa hem lite sötsaker tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...