När börjar Senators match?

- Tror det var åtta va?

Haha, ja idag är det hög nivå på humorn så här inför All Star-matchen.

Idag var det meningen att jag skulle få mycket gjort. Plugga webbdesign, indesigna ihop en hel drös med tidningssidor, börja mitt nya liv med att höra av mig till folk samt röja upp i den här råtthålan. Med röja upp menas också att städa på riktigt och inte fastna med att sortera strumpor efter färg och liknande "jag ser inte skogen för alla träd"-beteende.

Inget av detta har blivit gjort. Däremot har jag lyckats med att göra mig av med ännu mer pengar genom att beställa en radda med saker från H&M samt några Ole Henriksen-favoriter från paradiset Lookfantastic.



Träningskläder, underkläder, peeling, fuktkräm och ansiktsvatten. Observera att jag har övergett Paint till förmån för Photoshop. Även jag lever på 2000-talet!


Zdeno Chara skjuter hårdast i hela världen. Vad kul. Det världsrekordet hade jag ju dessutom kunnat fått vara med och se om jag inte sovit bort det. Istället har jag bara fått vara med om världsrekordet i snabbaste skjut. Jag hade hellre sovit bort det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...