Äntligen en trepoängare

Om jag skulle måtta mellan fingerspetsarna hur glad jag är över att MODO äntligen inkasserade en finfin trepoängare så skulle det bli betydligt längre än vad mina armar är långa.

Armlängden, fingerspets från fingerspets, ska visst vara ungefär lika långt som ens kroppslängd och det innebär ju 158-162 centimeter för min del. Antagligen 162 eftersom det är en bra dag. Har ingen aning om hur mycket mer, men jag gissar att det kanske handlar om 200 centimeter ren glädje då som ett mått på hur glad jag är. Så får ni ett hum, tänkte jag.

Nu är hockey roligt igen! (Och jag ska sluta agera medgångssupporter).

---

Måste berätta att jag har inkasserat en mängd vuxenpoäng i dag. Av de totalt fyra personer som jag pratat i telefon med, så har jag diskuterat mat med dem allihop. Väldigt stort tycker jag. Dessutom lyckades jag koka hårdkokta ägg. Hurra!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Att inte foppa slutat än är för mig obegripligt...

När kan den gubben inse att det failar att göra 10 comebacker och skada sig efter varje gång...



suck

2009-10-07 @ 22:41:18
URL: http://karinbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...