"Du drar ju alltid egna slutsatser av allt"

Mäster slår huvudet på spiken.

Senaste dagarna har jag varit i Stockholm, åkt hem från Stockholm, ugglat i Hallsberg, haft kvalitetshäng med Ems, varit på nytt besök hos optikern och därför investerat i svindyra linser, fått höra att ordet "ettrig" är det ord som bäst beskriver mig, insett att jag antagligen inte har en blodpropp, känt mastodont stöd från Fröken Bitter (som nu vet hur man tar hand om ryggradslösa individer), pluggat till tusen och.. hittat en kusin till Bobcat!

Det blev den där blekrosa Samsungmobilen. Han beter sig precis som Bobcat och det mesta känns bra. Jag ser honom som Bobcat i vinterskrud och kallar honom därför för Bobcat 2. Allt känns bra - och nu är jag alltså fullt kontaktbar igen.


Den där reklambannern här nere gör ju ingen glad. Förhoppningsvis är det bara tillfälligt, annars hoppas jag att man kan ta bort den med antingen list eller pengar. Det brukar ju kunna lösa de flesta problem här i världen (med reservation för Israel/Palestina-konflikten och eventuellt Kung Forsbergs fot).

Om det ändå inte går att få bort fulheten, ja då får vi hitta något annat ställa att husera på. Wordpress, så klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...