En meter från himmelriket

Nu har det kört ihop sig. Handbollsfinalen i morgon kommer inte att ses av mig. Jag ska nämligen gå runt på ett tåg från Stockholm till Hallsberg just den tiden. Innan dess ska jag åka tåg till Stockholm. Låter väl fruktansvärt roligt, va?

En annan sak som kört ihop sig är min tankeverksamhet. Kung Forsberg tränar med A-laget. Min hjärna fick inte ihop att God Himself tornade upp sig där under intervjun med Lubos Bartecko. Jag hade verkligen inte räknat med att dagens MODO-TV skulle ge så mycket tankebry och hopp om höga förväntningar.

Men nu är det så. Och oj, vad jag blev glad. För jag har svårt att tro att den här och morgondagens träning sker enbart "för att". Inte en chans att detta bara var en förberedelse inför en jippomatch. Jag vill tro att det är läge att börja hoppas och drömma. För visst såg han väl ut att vara i bättre form än en 23-åring?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...