Hemma i mitt land

Arvika Big City!

Men, vilken jävla dag. Tre timmars väntetid på centralen och svinkallt. Och så kommer man hem och får se att MODO ligger under med tre baklängesmål i detta som skulle bli tre superviktiga poäng.

Nu ska jag mysa med Bankomaten och sedan blir det skolarbete. I morgon väntar julshopping.

Edit: Just det, min kära Bobcat sjunger på sista versen. Nu igen. Han är ofrivilligt ljudlös och vill helst inte göra något alls, vare sig det är att svara i telefon, ringa upp eller skicka sms. Så det är Bobcat som är sjuk, inte jag som är en kanditat till att ta hem segern i mästerskapet världssämst på att höra av sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...