Planerar att göra en Murke

Jag har aldrig gått på bio själv. Murke är en lite coolare person. Vill hon se en film och ingen annan vill eller kan följa med – ja då går hon själv. Men fega Morran går inte på bio själv. Sällskapliga Morran tar hellre med sig "någon-vem-som-helst" bara man är minst två.

Men den här gången ska det bli annorlunda. Jag älskar Ben Affleck. Och ja, det är möjligt att det till 90 procent är en ytlig kärlek, men en pretentiös person som jag mår bra av den typen av simpla och primitiva känslor.

Nu är han aktuell med filmen The Town och den ska jag se. Hittills har jag fått "Nej tack" från fem personer. Det tycks bara vara jag som är intresserad av att se den här filmen.

Så om ni inte anmäler ert intresse så tänker jag gå själv. Då blir det jag, popcorn och Ben Affleck. Och det enda som saknas för att bli den bästa biodejten någonsin är Kung Forsberg.

Nu: Förbereda inför kvällen. Har världens snyggaste klänning och ser fram emot en superkväll! Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Josefine L

Beror på om du väntar tills du kommer till Sundsvall, får då kan VI gå! hihi

2010-12-31 @ 18:57:26
URL: http://strindlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...