Sorgens dag

Så, då har den här sorgdagen förflutit. Nu fortsätter jag misären med att betala räkningar. Lika bra att ta det när världen redan är svart och man känner bitterheten bubbla över.

Annars då? Ja, gjorde ju inte min tenta eftersom Tre Kronor spelade. Jag har alltså en skön omtenta att vänta och lägga till högen över allt som ska göras. Insåg att jag är en idiot som inte tvättar med någon typ av taktik utan hivar i det som är överst istället för det som är viktigast. Såg Sverige bli utan medaljer i dagens OS-grenar. Snubblade till i duschen när jag skulle vara effektiv och nå balsamflaskan samtidgt som jag rakade benen. Resultat: Avskalad fotknöl och gigantiskt blodbad (igen!) och ett illtjut från mig som nog väckte hela Sundsvall. Men inget av detta svider hälften så mycket som hockeysortin.

Grattis till Mäster som fyller år! Fin present du.

Pssst. Ska lägga mig nu med min prinsesslika sovmask. När jag vaknar i morgon och tar bort den kommer världen alltså se betydligt ljusare ut. Härligt.


Kommentarer
Postat av: «PinkieLaady

har oxå precis betalat några räkningar, och det är lika roligt varje gång.. not! pengarna bara flyger iväg och man sitter där men nån enstaka krona kvar.. suck! jag vill bli rik!! haha haft en bra helg? :)

2010-02-28 @ 04:46:42
URL: http://pinkielaady.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...