Världens bästa Jojjo

Fina, rara, söta, vackra, underbara och allra bästa älskade Jojjon. Trots att hon är en FBK-tönt så är hon världens finaste som förgyller mina dagar med gullig post. Hur glad blir man när man kommer hem och hittar världens finaste kort med gulligaste texten? Till och med jag blir lite rörd faktiskt.

                                Du har en speciell plats i mitt hjärta du också. ♥

        

---

Har köpt ny dator nu, efter mycket om och men. Är dock besviken över att min lilla Raven inte är svart samt att han bråkar. Men det gör kanske alla datorer? Raven kanske bara testar mig lite. Vi får se vem som vinner.

---

Och: Balla Kalla! Gud så härligt underbart! Vilket lopp!

Och nu blir det skidskytte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...