Rea är fina grejer

Nelly har ju rea och jag hittade en del som jag ville ha. Hade tänkt nöja mig med shopping för ett tag, men vad gör man när man inte kan hålla fingrarna i styr?

Detta klickade jag hem:

 Banana Bag SEK 40, Nelly Accessories - NELLY.COMBanana Bag SEK 40, Nelly Accessories - NELLY.COM
Rose Lace Top SEK 59, Club L - NELLY.COM Xmas Jewel Dress SEK 239, Lipsy - NELLY.COM

Hoppas bara att de är lika fina i verkligheten och sitter bra.

Strandväska i flera olika färger för 40 kronor, jättesöt vit topp (eller klänning på mig?) med spetsdetaljer och blomma från Club L, 59 kronor (!) och en svart fodralklänning från Lipsy. Modellen och färgen gör den till en klassiker. Däremot är jag lite frågande till de stenprydda fickorna... Men en Lipsy-klänning för drygt 200 kronor får ha fickor, faktiskt.

På tal om shopping? Gissa vem som snart blir upphämtad i gula faran för avfärd mot Challa? Är rean fortfarande igång lär jag inte komma hem tomhänt. Inte annars heller, kanske. Men försöka duger!


Kommentarer
Postat av: Emelia

Gula faran är snart på väg!!! ;D

2010-07-08 @ 13:09:48
URL: http://itsonrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...