Ingen rubbe nu - har satt nog med rubriker för dagen

Är så trött att jag nog fick skriva in lösenordet på bloggen 23 gånger innan jag lyckades hitta rätt. Har ingen aning om vad jag skulle in här och göra, men tydligen kände jag ett ansvar att uppdatera.
 
Ibland kommer ju de bästa inläggen när jag har börjat gå in i sömnstadiet. Trötthet kan göra mycket för kreativiteten. Men främst är det kanske oförmågan att tänka som gör att det kan bli så mycket bättre. Tyvärr blir inte detta ett av de inläggen.
 
Hur som helst. Jag lever och frodas och i morgon ska jag på körlektion igen efter det oh så långa uppehållet. Vill därför tipsa er från att hålla er undan från Värmland så att jag kan få köra i fred.
 
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...