Kommentarer och fixa länkar

Antagligen var det något strul igår, för nu verkar det fungera att kommentera igen. Bra, bra!

Jag har också tänkt göra så att när jag ska svara på någons kommentar, tänker jag svara/kommentera det direkt i både min egen blogg och sedan i den personens blogg. Tidigare har jag bara kommenterat i den andres blogg medan de som kommenterat min blogg utan att uppge en bloggadress har blivit svarade här i min blogg.

Men nu har jag fått berättat för mig att det ser en smula otrevligt ut, när det är ett antal kommentarer och så riktar jag svaret endast till en/några av dessa (just för att de inte har någon blogg). Svaret jag skrivit i den andres blogg syns ju nämligen inte, och det ser alltså ut som vissa kommentarer ignoreras.

Så därför borde det alltså finnas en funktion för att se vart bloggarna lämnat kommentarer (för att man ska hitta eventuella svar de kommit med) alternativt att man svarar både direkt i sin egen blogg och i den som skrivit kommentarens blogg.

---

Sedan vill jag ändra länkarna i inläggen, så jag slipper att länken blir understruken. Har den verkligen varit det tidigare, eller är det jag som råkat göra något fel nu? Jag vill ha den enkelt i rosa, utan någon typ av understrukning/annan markering. Hilfe, bitte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...