Nytt till håret

Nu har jag äntligen skickat efter en plattång, efter mycket om och men.

Det blev en GAMA till slut eftersom man ju (tyvärr) måste tänka på sin plånbok också. Men denna ska enligt vad jag hört vara riktigt bra trots det tämligen låga priset 559 kronor inklusive frakt. Jag beställde från Baresso och även om jag hört en hel del negativt om dem hoppas jag detta blir bra.

image213


Nu är frågan bara om jag ska beställa det här kitet med schampo, balsam och stylingprodukt från Kérastase/Baresso? Jag är väldigt nöjd med hårinpackningen ur Kérastases Reflection-serie och därför känns det som detta skulle vara värt att prova. Balsam måste jag dessutom ha nytt nu, så det är ju lägligt att passa på. Priset ligger på 529 kronor för alla tre.


image214


Kerastase Reflection Chroma Reflect Milk

-Vårdande balsam som gör håret följsamt och silkesmjukt samt framhäver reflection och intensitet i det färgade håret. (rd 249:-)


Kerastase Reflection Bain Miroir 1

-Ljusreflekterande schampo för färgat hår med en ljuvligt krämig konsistens. Framhäver och intensifierar det färgade hårets glans och lyster. (Ord 209:-)


Kerastase Reflection Chroma Protect Polishing Cream

-Vårdande creme som tillför håret en helt unik struktur. Cremen smälter samman med hårfibrerna, vilket gör att håret känns luftigt och naturligt. För alla hårtyper som vill ha volym, lyster och glans! (Ord 229:-)



Någon som har den vårdande cremén? Fungerar den som en föntlotion (är värmeskyddande)?


image136



Kommentarer
Postat av: Anna

har du hört negativt om den plattången???? den är asbra! jag köpte min för typ fyra år sen. den fungerar lika bra nu som då. asbra verkligen. kanonbra kvalitet!

2007-12-20 @ 22:25:15
URL: http://annalindback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...