Eftersom en bild säger mer än tusen ord

Den här lilla bilden får symbolisera mitt tillstånd just nu
.

image191


C-uppsats, hemtenta, salstenta, jobb, häst, vara social samt fortsätta kämpa mot förkylningen som inte ger sig (hosta som inte ger med sig ska visst vara symtom på cancer. Ja jävlar)... Det är mycket nu. Det går ut över hockeyn och bloggandet, som synes. Ska komma igång igen så snart pluggandet blivit lite mindre... mycket, så att säga.

Korta reflektioner:
- Hemsk förlust i tisdags mot lillasyster Timrå. MODO hade matchen, men Timrå fick poängen. Riktigt surt då MODO spelade bra. Jag är bitter, och jag tycker de Timrå-supportrar som hånade Fredrik Warg när han blev skadad, ska ha så mycket ris det bara går att få. Domaren Patrik Sjöberg ska även han ha ris, även om jag ogillar att gnälla på domaren. Ros och tummen upp till Jonathan Hedström som fräste till och visade att han inte gillade sina supportrars beteende. Massor av rosor också till kungarna  Per Svartvadet och Andreas Salomonsson som var grymma!
- Ny match nu strax, nu hemma mot Mora. Jag hoppas MODO fortsätter visa upp bra spel, men lyckas sätta lite puckar nu. För min del blir det att varva matchen via webradion med att läsa om sportjournalistikens historia samt skriva lite hemtenta.
- EM-platsen grejad. Zlatan, Allbäck och Svensson. Grymt!
- Hattrick av Markus Näslund inatt, samt tre poäng gjorda av Tobias Enström! Grymt!
- Vinst för Flyers inatt och Daniel Briere var riktigt het och gick av isen med fyra poäng. Kanon!. Förhoppningsvis kan Avalanche (och kanske Stastny?) göra detsamma i nattens möte mot Edmonton.
- Andreas Westgårdhs åsikt i detta är i mitt tycke helt befängd. Dottern däremot har koll på saker och ting. Mer om detta längre fram.

Nåväl, lassagne nu så ska jag sätta igång med att plugga och lyssna på matchen sedan. Adjö.

image136


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...