28 oktober

Idag är det exakt åtta år sedan världens bästa ponny blev min. Världens underbaraste guling, världens finaste guldlock. My fucking heroine.

Nu är hon sedan länge inte längre min, men hon tar ändå upp en stor del av mitt hjärta och jag betvivlar att någon annan häst någonsin kommer kunna uppta större plats än vad hon gör.

Det var kärlek vid första ögonkastet. I alla fall från min sida sett. Hon däremot hade inga tankar på att se mig som sin kompis och det dröjde en hel lång sommar med mycket blod, svett och tårar innan hon till slut började acceptera mig. Men därefter, då gav hon också allt för mig. Hon var precis som jag på alla sätt och vis. Envis, ego, självupptagen och... alldeles underbar. Det var kanske därför vi tyckte så mycket om varandra.


image140

image141


                   


Dessutom är det exakt ett år sedan bombmatchen i Löfbergs Lila Arena, och igår fick hela Swedbank utrymmas på grund av brandlarm. Det händer minsann alltid något när MODO och Färjestad möts.

image136



Kommentarer
Postat av: Sandra

Naw, vilken sötis! Har alltid velat ha en egen häst, men det har aldrig liksom blivit av :/ Nu har hyrhästen dessutom flyttat, så nu blir det inget med häst alls :(

2007-10-29 @ 10:01:29
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: Linn

Tusen tack för hjälpen!

Mvh Linn

2007-10-29 @ 16:20:03
URL: http://linnmarkstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...