Can you resist?

Frågar sig Armani i sin reklam för nya Armani Diamonds. Och svaret är nej. Nej, nej, nej. Jag är återigen kär i en parfym (samma visa varje höst) och stort ha-begär har alltså infunnit sig. Reklamen i senaste numret av Cosmo (och doften) gjorde att jag helt vände om från mitt tänkande om att "i höst blir det ingen ny parfym".

image99



Kicks skriver följande:

NYHET FRÅN ARMANI - DIAMONDS

 Armani_diamonds

Nu lanserar Armani nya doften Diamonds med Beyoncé i spetsen. En läcker flaska fylld med elegans och kraft.


Enligt Giorgio Armani är "den perfekta parfymen som en man eller kvinna:  enkel, raffinerad, diskret och vacker. Närvarande utan att bli påträngande."


Diamonds är en glittrande doft med 4 unika gnistor.


En fruktig sida: en glittrande och frisk öppning, som blandar fruktiga och färgstarka noter av litchi och hallon.


En blommig sida: ett blommigt hjärta, uppbyggt kring en mycket feminin ros, delikat färgad av fresia och liljekonvalj.


En träig sida: en kraftfull och elegant slinga av vetiver, cederträ och patchouli.


En ambersida:  den lugna harmoniska doften av amber och vanilj.

Pris: 30 ml 425 kronor, 50 ml 575 kronor.


---

Den står högst på önskelistan just nu. I övrigt önskar jag mig en nattkräm från Ole Henriksen, men den får nog vänta några månader.

Vad önskar ni er nu i "skönhetsprodukts-väg"?

image1



Kommentarer
Postat av: sassa

har inte luktat på den. men jag önskar mej hudvårdskit från clinique där man får produkter + nessecär=)

2007-10-10 @ 23:35:46
Postat av: Morran

Jättegod är den! Okej, vilka produkter får man med? Jag har neccesären från förra året (den lila).

2007-10-11 @ 00:17:33
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se
Postat av: nika

Den där ska jag kolla upp, låter spännande

2007-10-11 @ 16:20:26
URL: http://simonslane.blogspot.com/
Postat av: sassa

hm ja minns inte ju:p men d e den lila jag vill ha tror jag=)

2007-10-11 @ 21:50:49
Postat av: Morran

Sassa: Okej! Ja, det brukar vara mycket fina saker man får med. :)

2007-10-12 @ 18:15:12
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...