Jag är så jävla billig

Jag har blivit utmanad av Emma och Sandra. Jag ska skriva 7 sanningar om mig själv, och det var ett himla gissel med att bara ta sju. Jag är ju en så ärlig och öppen person och hade helst velat skriva 107 stycken. Men jag valde dessa privata sanningar:

- Jag skulle tacka ja till vem som helst i MODO Hockey.
- Jag skulle tacka ja till vem som helst i Colorado Avalanche.
- Jag skulle tacka ja till vem som helst i Philadelphia Flyers.
- Jag skulle tacka ja till vem som helst  i Tre Kronor.
- Jag skulle tacka ja till vem som helst av de manliga karaktärerna i How The West Was Won/Familjen Macahan.
- Jag skulle tacka ja till vem som helst av Paris Hilton, Ben Affleck eller Mikael Persbrandt.
- Jag är så jävla billig.

Vilka ska då jag utmana? Hm.. Jag orkar inte med att utmana någon faktiskt. Jag har ingen ork till det.Jag har fullt upp med att koncentrera mig på att utmana mig själv just nu.

Så är det.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe visst är det ett roligt ord..! Det var det man gjorde på tyskalektioner, satt och slog upp roliga ord i tysklexikonet.. ;)
Okej, och hur är Frölunda i jämförelse? Jag har fått för mig att de iaf är i bättre form än de var förra året...?
Haha, du ÄR ju verkligen modofan om du kan tacka ja till allihop. Jag skulle bara tacka ja till Wernblom. För han är så jävla snygg!! (För han kommer från Kramfors...). Kanske Svartvadet också ;)

2007-10-29 @ 20:01:47
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...